Functioneel applicatiebeheerder (VTH) Schaal 8
Ben jij de Functioneel applicatiebeheerder, die de wereld van Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving begrijpt?
Functioneel applicatiebeheerder (VTH)
32 - 36 uur per week
Wat ga je bij ons doen?
Voor de VTH processen (vergunningen, toezicht en handhaving) gebruiken we binnen gemeente Baarn de applicatie Powerbrowser. Wij zoeken een ervaren applicatiebeheerder die het leuk vind om niet alleen de bestaande inrichting te beheren maar ook meedenkt en werkt aan het verder inrichten van nieuwe processen in het kader van de nieuwe Omgevingswet.
Daarnaast zijn er nog wat kleinere applicaties zoals Carel, TerceraGo en BerkeleyBridge waarvan het fijn is dat je die ook beheert.
Jouw taken:
- Gebruikersondersteuning;
- Gebruikersbeheer (nieuwe accounts aanmaken in Powerbrowser en Omgevingsloket en uit dienst zetten);
- Rapportages maken voor o.a. jaarverslagen, accountantscontroles en om verschillende zaken te monitoren;
- Beheer koppelingen Omgevingsloket, Key2Financien, DROP en Zaaksysteem i.s.m. collega’s van betrokken systemen;
- Inrichten Powerbrowser voor de komst van Omgevingswet;
- Testen koppeling DSO – Powerbrowser;
- Inrichten nieuwe zaaktypes en werkprocessen;
- Het functioneel verder inrichten van de applicatie en uitvoeren van functioneel beheer, i.s.m. de functioneel beheerder van de gemeente Soest;
- Inrichten en beheren van briefsjablonen;
- Het testen en in productie nemen van releases;
- Het oppakken en afhandelen van wijzigingen en incidenten;
- Beschrijven van VTH processen en werkinstructies.
Wat vragen we van je?
Je bent een ervaren functioneel applicatiebeheerder. Bij voorkeur heb je al ervaring met Powerbrowser of vergelijkbare (VTH) applicaties. Het is handig als je uit de voeten kunt met SQL.
Wat kan je nog meer?
- Je hebt aantoonbare werkervaring als functioneel applicatiebeheerder.
- Je weet hoe je moet omgaan met Powerbrowser
- Ervaring met het beheren van een andere VTH applicatie
- Je bent een expert met het maken van SQL query’s
- Je bent bekend met het werken met gemeentelijke organisatie
- Specialist met procesbeschrijving en het maken van werkinstructies
Wat bieden we je?
Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden wij een passend salaris van maximaal € 4.052,- (Schaal 8) bruto per maand (bij een 36-urige werkweek) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Op basis van ervaring is maximaal 10% arbeidsmarkttoelage bespreekbaar.
De functie is bij aanvang voor de duur van 1 jaar. Bij goed functioneren volgt een vast contract.
Naast een passend salaris bieden wij:
- Het Individueel Keuzebudget (IKB). Dit is een vrij besteedbaar budget van 17,05% van het bruto jaarsalaris. Je beslist zelf wanneer je dit budget (gedeeltelijk) wilt laten uitbetalen. Ook kun je verlof kopen en verkopen.
- Een collectiviteitskorting op de ziektekostenpremie bij de verzekeraars die zijn aangesloten bij de zorgverzekering gemeente.
- Gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.
- Een goede balans tussen privé en werk. Dit staat bij ons hoog in het vaandel. Wij werken hybride. Dat betekent dat je werkt op de plek die aansluit bij je werkzaamheden en met wie je daarvoor nodig hebt. Onze werktijden zijn flexibel.
- Een Microsoft Surface tablet en telefoon van de zaak.
- Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden. We vinden het belangrijk dat onze medewerkers zich continu blijven ontwikkelen en bieden hiervoor diverse instrumenten aan, waaronder loopbaan coaching en een studiekostenbudget.
- Een ABP Keuzepensioenregeling.
- Een tegemoetkoming reiskosten woon-werkverkeer.
- Jouw werkplek is goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Rondom het gemeentehuis is gratis parkeergelegenheid en het treinstation is op loopafstand.
Waar kom je werken?
Bij de gemeente Baarn zijn ruim 160 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoners en organisaties.
Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Ook zijn er korte lijnen met het gemeentebestuur en het management. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.
De organisatie is flink in beweging; loopbaan, mobiliteit, ontwikkeling en opleidingen zijn bij ons net zo belangrijk als de koffie, een goed gesprek met je leidinggevende en een goede werkomgeving. Wie bij ons werkt kan rekenen op steun van collega’s, een leidinggevende die faciliteert en een uitdagende werkomgeving. Regelmatig zijn wij op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.
Laat ons weten dat je belangstelling hebt!
Je kan tot en met 24 april 2023 reageren. Stuur je motivatie en CV gericht aan het College van burgemeester en wethouders van Baarn in door via de solliciteerknop te reageren op vacature 22 - 58 op onze vacaturesite: www.werkenbijgemeentebaarn.nl.
Heb je vragen over de vacature of de organisatie? Neem dan contact op met René, Teammanager Informatie, via 06-34615985 of per e-mail: r.dejong@baarn.nl .
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. We komen liever direct in contact met onze toekomstige collega.
