Facilitair service medewerker (met ict kennis) Schaal 6
Als onderdeel van het Facilitair team, zijn we supertrots op Baarn en zijn altijd betrokken bij de inwoners. Onze missie is om ons bestuur en collega's te voorzien van de beste faciliteiten en hen ontzorgen in het gebruik hiervan. Ben jij enthousiast, heb je ervaring met ICT en ben je niet bang om je handen uit de mouwen te steken? Dan zijn we op zoek naar jou om ons team te versterken!
Facilitair service medewerker (met ICT kennis)
36 uur per week
Wat ga je bij ons doen?
Een functie waarbij je de gastvrijheid en dienstverlening naar een hoger niveau tilt, terwijl je tegelijkertijd een cruciale rol speelt in het ondersteunen van de interne veiligheid en ICT? Dan is deze functie perfect voor jou!
Als onderdeel van het team Facilitair, zul je veel contact hebben met bezoekers, ambtenaren en bestuurders en zorg je dat de gemeente er altijd professioneel en gastvrij uitziet. Je zult je bezighouden met het installeren van standaard software, het gebruiksklaar maken van laptops en mobiele telefoons, en het aansluiten van Thin Clients en vaste telefoons. Daarnaast zul je als eerste aanspreekpunt fungeren voor kleine ICT problemen en zorg je dat hybride vergaderingen en presentaties op mobiele schermen probleemloos verlopen.
Naast technische taken, zul je ook gasten van het bestuur en de organisatie ontvangen en begeleiden. Je zorgt voor de koffie- en theevoorziening bij bestuur en in vergaderzalen, en begeleidt huwelijksvoltrekkingen en recepties. Je ziet erop toe dat gasten en medewerkers zich houden aan de huisregels en verricht lichte onderhoudswerkzaamheden.
Daarnaast zul je deel uitmaken van de piketregeling waarbij je om de vier a zes weken buiten werktijd oproepbaar bent bij calamiteiten in het gemeentehuis. Je ondersteunt ook bij de raadsvergaderingen (2-3 keer per maand 1 avond) en werkt actief mee aan het verbeteren van processen binnen het team.
Dit is een unieke kans om een belangrijke rol te spelen in de gemeente en om jouw vaardigheden in dienstverlening, technologie en gastvrijheid te verbeteren.
Wat vragen we van je?
Ben jij een echte people-person en voelt klantgerichtheid als een tweede natuur? We zijn op zoek naar iemand met goede communicatieve vaardigheden, die tactvol en assertief op kan treden. Iemand die handig is met audiovisuele middelen en kennis heeft van ICT. Iemand die snel kan improviseren, een hoog verantwoordelijkheidsgevoel heeft en het belangrijk vindt om in teamverband te werken. Flexibiliteit en het omgaan met tegenstellingen en werkdruk zijn ook vereisten. Je zult volgens rooster werken, met 2-3 dagen overdag en 2-3 keer per maand 1 avond, alles in overleg met je collega's. Minimaal een MBO-diploma is vereist, evenals bij voorkeur een BHV- en Sociale Hygiëne diploma, of bereidheid om deze te halen. Als bonus, als je maximaal 30 minuten verwijderd woont van het gemeentehuis van Baarn, ben je in geval van calamiteiten snel inzetbaar. Ervaring in interne veiligheid is ook een pluspunt.
Wat bieden we je?
Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden wij een passend salaris van maximaal € 3.018,- (Schaal 6) bruto per maand (bij een 36-urige werkweek) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de CAO gemeenten.
De functie is bij aanvang voor de duur van 1 jaar. Bij goed functioneren volgt een vast contract.
Naast een passend salaris bieden wij:
- Een Individueel Keuzebudget (IKB). Dit is een vrij besteedbaar budget van 17,05% van het bruto jaarsalaris. Je beslist zelf wanneer je dit budget (gedeeltelijk) wilt laten uitbetalen. Ook kun je verlof kopen en verkopen.
- Gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.
- Een goede balans tussen privé en werk. Dit staat bij ons hoog in het vaandel. Wij werken hybride. Dat betekent dat je werkt op de plek die aansluit bij je werkzaamheden en met wie je daarvoor nodig hebt. Onze werktijden zijn flexibel.
- Een Microsoft Surface tablet en telefoon van de zaak voor hybride werkers.
- Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden. We vinden het belangrijk dat onze medewerkers zich continu blijven ontwikkelen en faciliteren dit waar mogelijk.
- Een ABP Keuzepensioenregeling.
- Een ruimhartige tegemoetkoming reiskosten woon-werkverkeer.
Jouw werkplek is goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Rondom het gemeentehuis is gratis parkeergelegenheid en het treinstation is op loopafstand. Ook is een afsluitbare fietsenstalling aanwezig met oplaadmogelijkheden voor je e-bike.
Waar kom je te werken?
Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Ook zijn er korte lijnen met het gemeentebestuur en het management. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.
De organisatie is flink in beweging; loopbaan, mobiliteit, ontwikkeling en opleidingen zijn bij ons net zo belangrijk als de koffie, een goed gesprek met je leidinggevende en een goede werkomgeving. Wie bij ons werkt kan rekenen op steun van collega’s, een leidinggevende die faciliteert en een uitdagende werkomgeving. Wij zijn op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.
Laat ons weten dat je belangstelling hebt!
Je kan tot en met 27 februari 2023 reageren. Stuur je motivatie en CV gericht aan de onderstaande contactpersoon door via de solliciteerknop te reageren op vacature 23 - 04 op onze vacaturesite: www.werkenbijgemeentebaarn.nl.
Heb je vragen over de vacature of de organisatie? Neem dan contact op met John Löhr, teammanager Informatie, via 06-29730809 of per e-mail: j.lohr@baarn.nl.
Een assessment kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. We komen liever direct in contact met onze toekomstige collega.
